קניות בסופר באינטרנט

קניות בסופר אונליין נוחות ויכולות לחסוך לכם הרבה כסף. עם זאת, אם לא תבצע את המחקר שלך, ייתכן שאתה עושה טעות. הנה כמה טיפים שיעזרו לך להפיק את המרב מקניות המצרכים שלך.

משלוח חינם בהזמנה ראשונה


חנויות מקוונות רבות מציעות מגוון שירותים מהתאמת מחירים לחנות ועד למשלוח מתוזמן. חלקם אפילו מציעים משלוח חינם עד הבית. החידושים האחרונים בעולם הקניות המקוונות הפכו את הקנייה והמשלוח בקלות מתמיד מהבית שלך. אחת התכונות הטובות ביותר של קניות מצרכים מקוונות היא היכולת להשוות מחירים בין קמעונאים מתחרים. יתרון נוסף הוא הנוחות של משלוח המזון שלך עד הדלת שלך. אתה יכול לבחור מתוך מגוון אפשרויות תשלום כולל כרטיסי אשראי, מזומן ושוברי מתנה. ואם יש לך קופון, לא קשה לקבל משלוח חינם בהזמנה גדולה. כצרכן, אתה יכול למצוא מגוון עצום של פריטים של מותגים מובילים במחיר תחרותי. החלק הטוב ביותר הוא שבדרך כלל אתה יכול לקנות בביטחון בידיעה שהפריטים שלך יגיעו בזמן ובמצב שאתה מצפה.


כשמדובר בקניית מכולת באינטרנט, הצרכנים רוצים נוחות. עם זאת, אין הגדרה חד-משמעית של נוחות. מדובר בקונספט מורכב הכולל גורמים כמו משך הזמן הנדרש לקבלת הרכישה, זמינות הפריט והמחיר. הנוחות תלויה במה שהלקוח רוצה ובאופן שבו הוא קונה. לדוגמה, קונים בחנות רוצים לדעת שהם יכולים להשיג את הרכישות שלהם במהירות. קונים מקוונים מחפשים גם תהליך קופה נוח. הפדרציה הקמעונאית הלאומית ערכה מחקר שמצא כי יותר ממחצית מכלל הצרכנים אומרים שלפחות מחצית מהחלטות הרכישה שלהם מושפעות מנוחות. המשמעות היא שהקמעונאים חייבים להישאר גמישים. הצרכנים מוכנים לשלם יותר עבור נוחות. בנוסף לנוחות, מותגים צריכים לחשוב על איכות השירותים שלהם.

לחסוך כסף


יש מגוון דרכים לחסוך כסף בקניות בסופר. הדרך הטובה ביותר היא להימנע מקניית פריטים שאינך צריך. זה גם רעיון טוב לרכז את הרכישות שלך. כדאי גם לעשות תקציב מכולת. ניתן לעשות זאת באמצעות גיליון אלקטרוני או אפליקציית תקציב המשולבת בחשבון הבנק שלך. לאחר שקבעתם כמה אתם יכולים להרשות לעצמכם להוציא, תוכלו לדבוק בו. דרך נוספת לצמצם עלויות היא לבדוק עסקאות. להרבה סופרמרקטים יש אפליקציות ואתרי אינטרנט שמקלים לגלות אילו פריטים מוצעים למכירה בחנות המקומית שלך. אתרים אלו יכולים גם לעזור לכם להשוות מחירים בין חנויות. כדי להפיק את המרב מתקציב המכולת שלך, כדאי לנסות לתכנן ארוחות. תכנון הארוחות שלכם מבעוד מועד יחסוך לכם זמן וכסף.

החלפות לא צפויות


כאשר קונים מצרכים, רשימת קניות מחושבת היטב היא חובה. עם זאת, אם אתה מתכוון להזמין את הסחורה שלך באינטרנט, סביר להניח שיהיו לך שפע של הטבות וסכנות לנווט. לדוגמה, אתה עלול להיתקל בהחלפות מוזרות או חלונות מסירה בתזמון מוזר. זה נכון במיוחד אם אתה נוטה לשכוח פריטים שרכשת. לדוגמה, אולי לא שמת לב לשקית הברגים בסל שלך, אבל כנראה שבכל מקרה לא היית דוחה את ההזמנה שלך. למרות שאולי תוכל להשיג עסקה טובה על המצרכים שלך, אתה תשלם מחיר מלא עבור הטובים בפועל .

עסקי מסחר אלקטרוני נאלצו להתמודד עם עלייה בהזמנות. עם זאת, ההפרעה שנוצרה גרמה לכך שהקמעונאים בחנו מחדש את יכולות המילוי שלהם. כעת יש להם את היכולת לספק מוצרים ללקוחות בכל הערוצים, ולהבטיח כי כשלים באספקה ממוזערים. הפורום הכלכלי העולמי המליץ לבצע יותר משלוחים בערב, כדי להפחית את הפליטות. אבל בעוד משלוח מקוון הוא דרך מצוינת לקנות מוצרים שלא היו זמינים אחרת, זה לא תחליף להליכה או רכיבה על אופניים. וגם זו עדיין לא אפשרות בת קיימא לחלוטין. סקר שנערך לאחרונה גילה שאנשים בוחרים יותר ויותר לעבוד מהבית. כתוצאה מכך, מסעדות וחנויות נוספות נסגרו. לדוגמה, Starship Technologies, סטארט-אפ לאספקה אוטונומית, מספקת מזון ללקוחות במילטון קיינס. שירות זה מנוהל על ידי צוות של כלי רכב לבנים עם שישה גלגלים ללא נהגים אנושיים.