מקציפי חלב – WPM

זה לא סוד שהרבה אנשים אוהבים כוס קפה טובה. יש הרבה דרכים שונות להכנת קפה, אבל רוב האנשים יסכימו שאי אפשר לנצח קפוצ'ינו או לאטה טובים. מקציף הוא חלק חיוני ביצירת קפוצ'ינו ולאטה נהדרים בבית. מקציפי חלב קלים לשימוש ויכולים להוסיף נופך של אלגנטיות לשגרת הבוקר שלך.

זה לא סוד שהרבה אנשים אוהבים כוס קפה טובה. זה המשקה הפופולרי ביותר בעולם, וזה היה כבר זמן מה. למעשה, האמריקאי הממוצע שותה כשלוש כוסות קפה ביום – והמספר הזה לא כולל את אלה ששותים נטול קפאין!

יש כל כך הרבה דרכים להכין את המשקה האהוב עליך בבית; אתה יכול לחלוט אותו עם מכונת טפטוף אוטומטית או אפילו להשתמש במכונת אספרסו עם מקציפי חלב. אבל יש גם אפשרויות אחרות זמינות: דפוס צרפתי, חליטה קרה ומזיגת שיטות הן רק כמה דוגמאות לאופן שבו אתה יכול להפוך את איסוף הבוקר שלך למהנה אפילו יותר מהרגיל.

יש הרבה דרכים שונות להכנת קפה, אבל רוב האנשים יסכימו שאי אפשר לנצח קפוצ'ינו או לאטה טובים

אתם בטח תוהים, "מה ההבדל בין קפוצ'ינו לאטה?"

קפוצ'ינו מיוצרים עם כדורי אספרסו, חלב מאודה וקצף. לאטה מיוצרים עם כדורי אספרסו וחלב מאודה שאוורר (או הוקצף) באמצעות לחץ קיטור מהמכונה או השרביט שלך. לפעמים הם משתמשים בחלב דל שומן במקום בשומן מלא – זה תלוי בך!

אם אתה מחפש משהו אחר לשתות, נסה לבן שטוח: הוא דומה לשניהם אבל אין לו קצף מלמעלה כמו לאטה; במקום זאת תמצאו מיקרו-קצף שנותן לו את המרקם החלק שלו מבלי להפריע לטעם שלו יותר מדי, כך שהוא מושלם אם אתם רוצים משהו קרמי אבל עדיין קל מספיק כדי לא להכביד על הבטן בהמשך היום!

מקציף הוא חלק חיוני ביצירת קפוצ'ינו ולאטה נהדרים בבית. הוא משמש גם ליצירת חלב מוקצף עבור משקאות אחרים, כמו שוקו חם.

אפשר להכין חלב מוקצף עם או בלי מקציף. אם יש לך אחד, מעולה! אם לא, אל תדאג בקשר לזה – זה עדיין יהיה טעים בכל מקרה!

מקציפי חלב קלים לשימוש ויכולים להוסיף נופך של אלגנטיות לשגרת הבוקר שלך

כיצד להשתמש במקציף חלב: כל שעליך לעשות הוא לשפוך חלב לתוך המאגר, לשים את הקפה האהוב עליך בסלסלה ולחצו כלפי מטה על הבוכנה עד שתשמע צליל שריקה. לאחר מכן, הניחו לו לשבת כ-30 שניות בזמן שאתם נהנים מהקפה שלכם!

כיצד לנקות מקציף חלב: לאחר כל שימוש, הסר את כל שאריות הקצף מתחתית הספל שלך על ידי הזרמת מים חמימים דרכו עם קצת סבון או חומר ניקוי (כמה טיפות אמורות לעשות). יש לשטוף ביסודיות לפני שמכניסים אותו לפעם הבאה!

חומרים המשמשים לייצור מכשירים אלה: רוב הדגמים עשויים מפלסטיק או מתכת, אך בחלק מהדגמים האיכותיים עשויים להיות מאגרי זכוכית במקום פלסטיק שיכולים להיות עמידים יותר וגם למראה אטרקטיבי כשהם מוצגים בבית או בסביבות עבודה בהן אנשים רואים אותם מדי יום בשעות העומס כשכולם צריכים משהו חם כמו תה או משקאות קפה לפני שהם יוצאים לאקלים קר שבו הטמפרטורות יורדות מתחת לאפס מעלות צלזיוס בלילה, אז אין סיבה שמישהו לא ינסה שיהיה אחד בקרבת מקום רק למקרה שמשהו יקרה גרוע באופן בלתי צפוי כמו טמפרטורות קפואות במהלך חודשי החורף כאשר ירד השלג בממוצע מעל 60 אינץ' בשנה ברחבי קנדה לבדה

https://www.youtube.com/watch?v=UbYAMEmhxrc

מקציפי חלב מקלים מתמיד על יצירת קפה מפואר בבית

מקציפי חלב הם דרך מצוינת להוסיף קצת כישרון לקפה שלך. אם אתם מחפשים להכין לאטה וקפוצ'ינו מהודרים בבית, אז מקציף חלב הוא בהחלט הדרך ללכת.

אתה לא צריך תרמילי קפה יקרים או מכונות מיוחדות שעולות מאות דולרים – פשוט השתמש בכלי פשוט כמו זה! זה קל מספיק לכל מי שיש לו כישורים מינימליים במטבח: פשוט הכנס את השרביט לתוך הספל שלך ולחץ על הכפתור בבסיסו עד שתשמע רעשי "קצף" מגיעים מבפנים. ואז שפכו את כל הקצף הטעים הזה על גבי כל משקה (שוקולד חם עובד היטב) לפני הוספת כל מרכיב אחר כמו סירופ שוקולד או קצפת, כך שהוא לא יימס מיד במגע עם הנוזל החם מתחת."

אם אתם מחפשים דרך להוסיף קצת אלגנטיות ותחכום לשגרת הבוקר שלכם, אז מקציף חלב הוא בהחלט הדרך ללכת. מכשירים אלו קלים לשימוש וניתנים לשימוש עם חלב חם וקר, מה שהופך אותם למתאימים לכל סוג של משקה הדורש הקצף. הם אולי נראים כמו מותרות יקרות במבט ראשון אבל אם תחשבו כמה כסף הייתם מוציאים על לאטה בכל חודש אז יתברר מהר כמה כסף השקעה זו תחסוך לאורך זמן!